A Charlie Brown Valentine
Warm and fuzzy feelings fill the air as an inspired Snoopy writes poems about Valentine’s Day. Charlie Brown tries to impress the Little Red-Haired Girl. Sally and Lucy hope to get cards from their crushes. Peppermint Patty asks “Chuck” to the dance.