Arctic Friends: Shorts Collection 21
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 21 includes 4 amazing episodes: A difficult delivery, Swifty's game, Hide&Seek, The teleporter.A difficult delivery: Swifty has one last delivery for Alfred Goat. The light in the house is on, but no one answers… In order to deliver the package, Swifty will try anything. Swifty's game: Swifty blacks out and dreams of being the hero in a videogame: he now has to deliver packages while defeating his enemies… Will he manage to accomplish his mission? Hide&seek: The Alien Goat is on the run from the GIB agents. He manages to hide in the ABDS, helped by Swifty and PB, but the goats in black are relentless! The teleporter: Jade builds a teleporting machine which ends up accidentally swapping Swifty’s body with one of a Puffin... How will they solve this problem?