Puffins: Shorts Collection 41
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from puffins. The shorts collection 41 includes 4 amazing episodes: Didi’s blues, He who seeks shall find, An unexpected friend, The flying hare. Didi’s blues: The Puffins have an important music audition ahead of them. But shortly before leaving, Didi has a small accident involving blueberries. He who seeks shall find: The Puffins are playing hide-and-seek. Didi hides inside a crate at the bottom of the sea, one which shortly later is found by none other than Otto... An unexpected friend: While playing with the other Puffins, Tac loses his glasses and is incapable of distinguishing almost anything. It's all a big blur, but luckily, a new friend comes along ready to help him. The flying hare: Otto buys some balloons from a street vendor, but they are immediately stolen by a mischievous young hare who... starts floating into the air!