The Fairies Sanctuary
S1, E1: On the first part of episode 1, we visited the fairies sanctuary in Itaipava, north of Rio de Janeiro. Founded by Patricia Fitipaldi, a veterinary doctor and activist for animal rights. The Sanctuary is home to over 100 farm animals that have been abandoned on the road and were hopefully found and rescued by Patricia.