24: Legacy 6:00 P.M. - 7:00 P.M.
S1, E7: Carter turns to Andy for help, in order to get crucial evidence back in their possession. Meanwhile, Rebecca calls in someone from the outside when CTU's regular interrogation techniques lead them to a dead end.