We Never Learn: BOKUBEN A Genius Resonates Emotionally with X
S1, E3: The results of Nariyuki's tutoring are put to the test with the midterm exams; if the girls don't raise their grades, they'll get a new tutor; they want to keep Nariyuki as a tutor so they become even more resolved to study hard.