Adieu Before 'I Do'
S1, E3: Tensions are high as Nikki says goodbye to Artem and Matteo who are leaving on a somewhat risky trip to Turkey to reunite with his Russian parents. Nikki and Brie tackle a long wedding to-do checklist in Paris, including finding a venue.