Always Be Mine
S1, E1: Former prosecutor Sunny Hostin re-examines the premeditated murder of 23-year-old mother Danielle Marshall. It takes a team effort on behalf of the investigators and prosecutors to reveal the truth about who was the killer and how they were caught.