Alya Sometimes Hides Her Feelings in Russian An Outpouring of Emotion
S1, E4: Alya is sent by the student council to mediate a conflict between the soccer and baseball teams about the use of the school fields; when the conflict comes to a standstill, Masachika saves the day and makes an important promise to Alya.