Ava vs. Superintendent
S1, E12: With the school board threatening to pull their funds, Janine and Gregory decide to help Ava out with her presentation, their plan is derailed when a curveball is thrown at Ava; Barbara offends Melissa when she doesn't agree with her blackmail idea.