Banana Humping
S1, E3: The family grow closer, and the gang get to grips with heavy manual labour while working at a banana farm. Lexie is left reeling when she sees Tom and Lily hooking up, Con and Catia continue to flirt, and Kyle makes it his mission to tune Manaaki.