Looting History Behind The Mask: Robbing The Land Of The Pharaohs
S1, E3: A tiny fragment of papyrus worth more than its weight in gold is the beginning of the end for superstar Oxford don Dirk Obbink. It's the latest chapter in the pillage of Ancient Egypt, where looting is a way of life.