Betty la Fea, the Story Continues Betty Takes Power
S1, E2: Betty meets with her lawyer to begin the divorce proceedings; still, Armando is not willing to get to an agreement; wanting to fix her relationship with Mila, Betty makes up her mind to accept the presidency of Ecomoda.