No One Can Hear You Scream Big Sky Mystery
S1, E3: When police discover Nicole Waller's SUV abandoned on a desolate Montana highway, the 31-year-old mother of three had vanished into thin air. Investigators follow a trail of lies and greed, uncovering a mystery it seems they would never solve.