Black Hearts
S6, E21: With time running out to save the victims of a kidnapping ring before they are transported overseas, Jane and Lisbon zero in on the criminal enterprise's mastermind. Meanwhile, Lisbon decides if she will move to Washington DC with Agent Pike.