Overcompensating Boom Clap
S1, E4: Benny gets caught in a lie and gets into a fight with Carmen, but Carmen still basks in her new legend status. While Grace works the Charli xcx concert, Peter hazes male pledges, and Carmen is psychologically tortured alongside the female pledges.