Mentiras, la serie Boozy Night
S1, E5: The four women discover that six months earlier, their paths crossed at the popular El Patio nightclub. As they recount the night, they notice coincidences and near misses that almost exposed their secrets. Meanwhile, Emmanuel plays a dangerous game.