Charlie Meets Star, Triangle & Oval; Square & Parallelogram
Princess Star drops her stardust wand, and Charlie tries to return it to her, but he can't reach it. Blue Triangle and Oval arrive and try to help. Charlie, Square and Parallelogram try to fix a hole in the bridge.