Chuck Versus the Aisle of Terror
Chuck, Sarah, Casey and Morgan must stop Dr.Stanley (Robert Englund) from releasing a toxin that induces nightmares... Chuck's mother's allegiances are questioned; Lester and Jeff celebrate Halloween at the Buy More.