Damien Darko
S4, E13: Blair is ecstatic to land an internship at W Magazine, but the thrill quickly fades when she finds out that Dan has secured one of the coveted positions as well. Chuck may have finally met his match with Russell Thorpe – and his daughter Raina – back on the Upper East Side. Nate receives alarming news about his father’s business prospects.