Elephant Family Crossing the Road/ Grey Car/ Present for Grandma
S1 E3: Lola helps a family of elephants cross the road and finds out what's in the box that Maria has brought Penguin. / Lola learns to stop when the traffic light is red and meets a bird on the big wheel. / Lola helps a cat off a tall tree and finds out what's in the box grandpa has brought grandma.