Empire of the Son
S4, E17: Ben’s mother comes to town, forcing issues to the surface between Ben and Serena. Russell Thorpe is determined to destroy Chuck’s family legacy, but he risks alienating his daughter, Raina, in the process. Billy Baldwin returns as William van der Woodsen, Lily’s ex-husband and Serena and Eric’s father.