S1 E1: Jonah Mulray lives an ordinary life as a professor until he is told that his wife has been murdered while travelling on business in Hong Kong. He travels to repatriate her body, but while there he discovers that she has been living a double life throughout their marriage, and as a consequence, he begins to uncover a wider conspiracy.