S1, E2: Moo-chi visits the Headhunter, who is on death row and awaiting execution in a cell at Moojin Detention Centre. Moo-chi's only goal in life is to avenge his family's death and kill the Headhunter himself. Another monster grabs Moo-chi's attention.