Explorer's Club At The Movies
Josh Gates explores how club members' swashbuckling exploits inspired Hollywood. A bullwhip-cracking archaeologist may be the real-life Indiana Jones and a Nazi mountaineer's life-changing Seven Years in Tibet became a Brad Pitt star turn.