Chicago Med Extreme Measures
S2, E5: A car crash at the Chicago Marathon leaves victims in critical condition, and April and her medical resident brother must perform an operation in the field. An 8-year-old girl experiences sudden hearing loss, and Dr Choi treats a malnourished woman.