Web of Death Facebook Live
S1, E5: When Kalvon Hawkins teenage daughter Keisha is tragically shot dead at a birthday party, he is determined to get justice for his little girl. Asthe years go by, Kalvon takes matters into his own hands, using social media to smoke out her killer.