No One Can Hear You Scream Fight Like a Mother
S1, E5: When tough-as-nails Christi Flynn meets three shady strangers at a bar, she finds herself in the fight of her life as they kidnap her and take her on a tortuous journey throughout the Arkansas forests. Only the love of her son may keep Christi alive.