Wild Isles Freshwater
S1, E4: From highland burns in the Scottish Cairngorms to vast mudflats in Norfolk, David Attenborough goes on a journey from source to sea, following the course of fresh water as it journeys through landscapes. Along the way he meets a host of wildlife that lives in, on and around rivers, lakes, and lochs.