Taina and the Amazon's Guardians Frog Charming
S1, E5: Mrs. Cururu was Mr Crururu's best friend but now the lady frog is avoiding him at all costs; Mr. Cururu doesn't know what else to do, so he calls Tainá and her gang to help him.