From Baita Monte degli Abeti to Passo del Calzavitello with Rocco Filidoro
S1, E6: Rocco is an experienced bikepacker. Travelling by bike is his great passion. He has travelled through most of Italy on two wheels, but certainly did not expect to encounter snow in October on the Alta Via dei Monti Liguri.