From Realdo to the Colle Scravaion with Flavio Bruno
S1, E2: Flavio is a mountain biker whose his greatest passion is reaching the highest peaks on his bicycle. The Parco Alpi Liguri is the ideal habitat for him, where he meets Davide, a young shepherd.