From the Colle Scravaion to the Passo del Faiallo with Giacomo Dodino
S1, E3: Giacomo Jack Dodino is an enduro rider, guide and MTB master. Much of his life is dedicated to cycling, and Monte Carmo and the Finale area are the areas where he grew up and to which he is most attached.