Ghost Hunters Ghosts of Gaines Tavern
S14, E6: TAPS visits a 19th-century Kentucky tavern plagued by a series of murders and suicides; the city is getting ready to reopen the building to the public; the mayor wants to be sure that remnants of its tragic past don't resurface as dangerous entities.