Growing When You Can't Grow
S1, E6: It's Halloween, and the family is in the mood for some tricks and treats! Shauna struggles to find a costume that fits. At dinner, Shauna makes a life-changing announcement. Later, the matchmaker reconnects with Shauna and has a surprising match.