S1, E3: In New York City, surveillance cameras help track down a trio of bandits after a daring heist of a Pay-o-Matic in Queens. In Colorado, a makeshift Real Time Crime Center helps solve the murder of 27-year-old Andrew Jenicek outside a restaurant.