Horror Ki Ma Ki Shoot
S1, E4: Monty finds out about Hariman's plan to replace him and ends up getting Rahul fired from the film. Rahul finishes his role and the prophecy of Kali Pahadi with his last scene. All hell breaks loose on set with the appearance of a long dead character.