iGo to Japan Part 1
S2 E5: Carly, Sam, Freddie and Spencer go to Japan for the iWeb Awards. Kyoko and Yuki, their competition, have their cousins trap Spencer and Mrs Benson, while they leave Carly, Sam and Freddie in the middle of nowhere.