Janta Hai Mera Purvaj Kaun Hai?
S1, E5: The gang finds out the identity of Ravi's killer. Prarthana is kidnapped, Ramu Kaka tells them an extraordinary tale, and Rahul may have been a side actor in Hariman's script, but he's the hero in Ramu Kaka's story.