The Call - Ups João Félix
S1, E3: "He won the Golden Boy in 2019 and he's the most expensive Portuguese player ever, but do you know why João Félix almost gave up soccer? You see these players every day on social media, in the stadiums, or on TV, but now it gets intimate. Paulo Futre and Joaquim Sousa Martins uncover the private life of one of soccer's biggest players. Meet the person behind the player."