Judge vs. Judge
S17, E1: Food Network star Justin Warner faces off against celebrity chef Rocco DiSpirito; grilled cheese master Eric Greenspan goes up against chef Aaron May; chef Carl Ruiz and restaurateur Antonia Lofaso show off their regional cooking chops.