Cardfight!! Vanguard G Kouji Ibuki
S1, E3: Chrono picks a random quest to fight someone and goes to meet them at the Vanguard Colosseum, which employs the latest technology to make Vanguard fights more realistic than ever before. But Chrono's opponent turns out to be Kouji Ibuki, a cold-hearted pro who sees right through him.