Morning Ramen / Hiyashi / Museum
S1, E6: The summer heat is on! Koizumi-san looks at the trio loudly suffering from the heat with disdain while she continues on her ramen pilgrimage. Yuu wills herself to follow her, and Koizumi-san declares that she will be having "hiyashi" ramen. What exactly is this "hiyashi" ramen?