Nyaruko-san: Another Crawling Chaos Mothers Attack!
S1, E4: Mahiro's parents return suddenly from their trip abroad, giving the two aliens no time to come up with an excuse for living in their home, and leaving Mahiro flustered. The moment Yoriko hears Nyarlathotep's name, she flies into battle with a fork in each hand. Who knew Mahiro's own mother was a deity hunter? What an unbelievable secret! Mahiro tries to calm down Yoriko, but in the commotion, Noriko discovers Shanta-kun...