Mysterious Item Shop Akatsuki
S1, E3: Ramune uses his Shoji Vision to invite Kuro to a mysterious item shop; Kuro discovers the mysterious item shop Akatsuki at his destination; at first glance, the store appears to be a candy shop, but mysterious items are sold in the back.