No Son of Mine
S1, E5: In rural Kentucky, police receive a distressing call about the brutal killing of a family in their home. Authorities learn the victim’s son is the sole survivor of the attack by a disgruntled ex-handyman, but his recollection of the murder doesn’t add up.