Hart of Dixie On the Road Again
S2, E22: When Zoe decides to take a trip to New York, she is faced with a medical emergency on the plane; George struggles with his relationship woes; Lemon tries to fulfill a promise that Gloriana will perform at the Rammer Jammer.