Our Children, Ourselves
S2, E12: Claire and Phil want Alex to relax a little about her studies, but then they start questioning their own intellectual drives. Meanwhile, Gloria tries to befriend another nice couple, much to Jay's chagrin, and Mitch and Cam run into and old female flame of Mitchell's, only to make a disturbing discovery.