The Adventures of Paddington Paddington and the Hobbies / Paddington and the Stamp
S1, E2: Mrs. Brown finds out what Paddington is good at in 'Paddington Finds a Hobby', then in 'Paddington and the Stamp', Paddington writes a letter to Aunt Lucy, and gets stuck in a post box. (S1, ep 6)