Part One: The Kidnapping - Airing Feb. 11, 9PM
S1, E1: Patty Hearst, the 19-year-old daughter of one of the richest and most powerful families in the country and granddaughter of media magnate William Randolph Hearst, is kidnapped and held hostage by a mysterious revolutionary group called the Symbionese Liberation Army.